HELGEN

2011-07-03 20:20:06

FREDAG
Idag var det min första dag på mitt nya jobb och det gick galant! När jag kom hem till mamma & pappa så åkte jag & syrran och köpte mat på pizzerian, kycklingrulle. ♥ Efter det så var jag chaufför åt mamma & pappa på kvällen. Det var deras bröllopsdag och de skulle ut och äta, så jag skjutsade in dom till stan och sen åkte jag vidare hem till mig. Där kollade jag på film & svulla lite godis innan de ringde och bad om skjuts till Gnarpscruisingen. Vi åkte dit och jag väntade i bilen medans de gick en sväng och kikade och sen var det hem och sova.

LÖRDAG
Dagen började med jobb och när jag kom hem till mamma & pappa igen så tog jag en liten taktikvila inför kvällen. Sen gjorde jag mig i ordning, åkte och hämta Malin och sen åkte vi till Gnarp. Det var meningen att vi bara skulle dit och kika en sväng, men det slutade med att vi var där till typ halv ett på natten. Vi träffade sjukt roliga människor, skrattade så vi fick ont i magen och fick typ tusen myggbett. Fick bara några få timmar sömn den natten, men det var det värt! :)

SÖNDAG
Det var svårt att kliva upp imorse, men jag lyckades och jag åkte iväg på jobbet. Efter jobbet åkte jag hem och åt middag hemma hos mamma & pappa och sen packa jag ihop alla mina grejer och åkte hem till mig. Nu är jag hemma och trött som satan, så förmodligen så kommer resten av kvällen att gå åt till att bara titta på tv och sen lägga mig och sova tidigt. Imorgon har jag bestämt mig för att storstäda lägenheten, jag ser inte direkt fram emot det men det måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0