HUDIKKALASET

2011-07-31 23:54:00

Fredagen började med att jag & brudarna åt mat på Texas, sååå gott! Efter det drog vi på förkrök hos Nisse och sen vidare på Hudikkalaset och kollade på September.


Emma, Linnéa, jag & CicciFLER BILDER KOMMER SNART!

Efter mycket om och men på lördagen, med både bilkrångel och skjuts hit och dit, så tog vi oss till Cicci. Därifrån gick vi vidare till Robertos och åt, satt inte helt fel med en kebabrulle då kan jag lova! Efter det vidare till Matilda på förkrök och till sist, men inte minst, på Hudikkalaset. Där kollade vi på Engmans och åkte karuseller, hihi.

söndagen mådde man inge vidare, men lite senare när vi hade piggnat på oss gick vi ner på stan. Åt mat på Amandas och sen gick jag, J, Cicci & Björn på bio och såg "Green Lantern".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0