Personallunch, kubb & kattungar

2011-06-29 21:30:00

Vilken varm dag det har varit idag alltså! Shiet... Min dag började med att jag åkte på en personal lunch och där var det väldigt trevliga människor och tsm åt vi både smörgåstårta & jordgubbar med glass, så gott!

När jag kom hem så spelade jag kubb med Bea, Jonny & Rebecka. Vi spelade syskon mot syskon och såklart så vann jag & syrran båda gångerna, hihi! ;)

På kvällen åkte jag, mamma & pappa till Pontus, Sandra & Fanny och hälsade på. Vi myste lite med Fanny & deras söta kattungar. Nu har vi precis kommit hem och nu så blir det lugnt resten av kvällen och mys framför teven typ.

Mobilen krånglade lite, så lägger upp bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0