MY WEEKEND

2011-03-20 13:58:36

Det blev en lugn helg för min del. I fredags så var jag på bio med Cicci, Björn & Adam. Trevligt sällskap & en mycket bra film! :) Igår åkte jag hem och hälsade på mamma & pappa och umgicks med dem. På kvällen åkte jag vidare till Malin och umgicks med henne, Robert & lilla Dexter, vilket var väldigt kul! :) Sen på natten så orkade jag inte köra ända hem till mig, så jag åkte hem till mamma & pappa och sov istället. Idag har jag varit ute och skruvat på snöslungan tillsammans med pappa, då jag fick mig några goda skratt. "HÅLL TYST!", haha! Nu hade jag tänkt gå ut och hjälpa till och skruva på min bil och sen blir det förmodligen en skotertur. Kul att vara hemma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0