Don't hate the player, hate the game

2011-03-14 23:57:00

Lördag: Kvällen började med att syrran, Karolina och släktingarna Sofia & Lotta kom hit. Vi gjorde oss i ordning, förkrökade och sen drog vi vidare på Gossip, där det var helt galet! ;) Tack för en väldigt rolig kväll! :)

Söndag: Jag var bakis så inåt helvete och var sängliggandes hela dagen typ, inte kul.

Måndag: Min dag började med att jag tog tag i en massa papper och skrev klart det. Efter det kom min snälla syster hit och överraskade med att ge mig lite bröd som hon och mamma hade bakat. De hade bakat både tekakor & havrekex, som var otroligt goda, så det ska jag definitivt göra här hemma någon dag! Jag såg även filmen Burlesque ikväll och jag tyckte den var riktigt bra! Så den rekommenderar jag verkligen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0