It's friday friday

2011-05-27 23:53:00

Idag så blev jag glatt överraskad då Jonas helt plötsligt bara dök upp från ingenstans på jobbet. Först blev jag helt chockad, men sen flög jag bara på honom och kramade honom stenhårt (haha!). Efter jobbet så kom Jonas till jobbet igen och vi gick och käkade. Efter maten så gick vi vidare till gamla stan och tog en bira på After, snackade lite skit & hade det mysigt. Alen kom sedan och joinade oss, vilket var jättekul! :)




Vid tio tiden var det dags för mig att åka hem till Lotta & packa ihop alla mina grejer och flytta till Sofia. Så nu sitter jag här hemma hos Sofia & kommer att bo här tills jag ska åka hem på tisdag. Imorgon blir det stan med Tom & kanske sen gå ut med Jonas & Alen igen. Nä, nu ska jag återgå till att vara social med Sofia innan vi går och lägger oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0