FRIDAY & SATURDAY

2011-05-21 14:27:00

Gårdagen började med att jag bara satt hemma i mjukisbrallor, osminkad och håret uppsatt i en toffs mitt på huvudet och tänkte att det skulle bli en lugn kväll. Helt plötsligt så ringde Emma & fråga om inte jag ville följa med på bio med henne & Jennifer och självklart ville jag det!
Till en början tog jag det lugnt tills jag insåg att jag hade 10min på att göra mig i ordning och ta mig till pendeltåget. Stressade som en tok till pendeltåget och när jag kom fram till centralen fick jag typ panik för att jag fattade ingenting där. Till slut så hittade jag Emma & Jennifer och vi gick på bio och såg nya Pirates, asnice. Efter det henka jag med Emma hem och sov hos henne.

Imorse var jag lite nervös över hur jag skulle ta mig hem från Sundbyberg till Huddinge med alla byten och att hitta rätt, för T-centralen är en rena rama mardrömmen enligt mig! Men jag överlevde och nu sitter jag hemma hos Lotta. :)

Kommentarer
Postat av: M A L I N

Fan vad duktig du är, det är verkligen en djungel med alla t-banor osv. <3

2011-05-22 @ 22:13:31
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0