Första dagen i Stockholm

2011-05-07 23:11:00

Idag har jag gått på sightseeing i Stockholm med Lotta och det var väldigt roligt. :) Först fick jag lära mig hur jag skulle ta mig till och från jobbet ifrån Lotta och så gick jag in och hälsade på personalen på min praktikplats, vilket var väldigt pirrigt men ändå skönt att träffa dom innan måndagen.

Efter det gick vi runt och kikade. Vi tittade på utsikten över Stockholm vid Katarinahissen, vilket var väldigt häftigt. Efter det köpte vi glass i Gamla Stan och satte oss vid vattnet vid slussen och njöt av det sköna vädret innan vi gick vidare mot city. Vi kom till plattan och sen gick vi vidare mot pendeltåget och åkte hem.

När vi kom hem så gjorde vi hamburgare till middag, som blev asgoda, och sen kikade vi på film och åt godis & drack lite cider/öl resten av kvällen. Imorgon ska vi kliva upp tidigt och åka iväg till Lottas syster Maria och segla med henne och hennes familj, vilket kommer att bli väldigt mysigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0