LÖRDAG & SÖNDAG

2011-11-20 18:13:48

Igårkväll åkte jag iväg till kusin Micke och umgicks med han, Emma, Emma, Cicci, Pär & PO, vilket var väldigt trevligt. Kollade på lite Aladdin & lite roliga klipp, samt fick till några riktiga asgarv. Sen var Cicci snäll & skjutsade hem mig och när jag kom hem så hade min älskling tänt en massa ljus, så mysigt. :)

Denna söndag började inte alls så bra. Vaknade av att jag hade asont i ryggen och det var ju inte så konstigt med tanke på att jag hade sovit i skåran av dubbelsängen hela natten. Men det blev bättre, tack & lov! Sen var det meningen att jag skulle åka iväg på ett personalmöte, men det blev inställt, så det har varit en lugn dag idag. Nu ska jag plocka undan lite i lägenheten och sen ska jag kolla på det nya Gossip Girl avsnittet & kolla på film med älsklingen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0