HELGEN

2011-09-11 18:23:57

I fredags så kapade jag & Johan att gå på marknaden pga regnet, så istället satt vi hemma och drack lite öl & rosa pantern och spelade tv-spel. Kim tittade även förbi en sväng och umgicks lite, vilket var trevligt. :)

Igår så gjorde vi oss i ordning tidigt och gick iväg till Kim. Där satt vi och åt lite pizza, spela lite tv-spel och drack lite gott. Lite senare kom Cicci och hämtade upp oss och vi åkte mot marknaden. Där träffade vi Malin & Jennie, som hade stått och väntat på oss ett tag. Vi åkte lite karuseller; Virvelvinden, Extreme, Break Dance & Batman. Alla var helt okej förutom Batman! Jag fick en nära döden upplevelse helt klart, jag var så himla rädd! Men jag överlevde och sen gick vi iväg och köpte heliumballonger, väldigt underhållande! Hade en väldigt rolig kväll med mycket skratt! :)

Idag har jag & Johan gått på marknaden med lite folk och köpt lite godsaker; renkorv, bacon-chips & marknadsnougat. Så nu vet ni vad vi ska sitta & svulla ikväll, haha! :) Men nu däremot så tänker jag bara ta det lugnt resten av kvällen, kanske spela lite sims & sen kolla på någon film. Precis som en söndag ska vara! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0