tips!

2008-11-12 22:52:19

Jag läste en text nyss som hette "tio sätt för att få ett förhållande att funka!" och jag tyckte att det stämde så sjukt bra. Därför tänkte jag att jag skulle skriva den här, så ni kanske kan få dra nytta utav den. Well, here it goes.

Tio sätt för att få ett förhållande att funka:
  • Att säga hur man känner och vad man tycker, hur löjligt det än låter.
  • Alltid vara självständig och aldrig vara beroende av sin partner.
  • Ha sina egna vänner.
  • Kontrollera sin svartsjuka.
  • Lita på sin partner
  • Alltid behandla sin partner som man själv vill bli behandlad.
  • Försöka vara ifrån varandra, i alla fall litegrann.
  • Krydda sexlivet och inte alltid ha det som en rutin.
  • Göra romantiska saker, som t.ex. romantiska middagar.
  • Sluta aldrig ge din partner komplimanger och ta aldrig henne/honom för givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0