i don't care what they say, i'm in love with you

2008-04-21 17:07:12

image28


School
Först på foto, så gick jag & Linnéa ut och knäppte "skärpedjup"-bilden, som vi även hann framkalla. (y) Och nu så har inte vi foto förrän om 2½ vecka, för det går bort hur många dagar som helst för oss nu. Så jag hoppas verkligen att bilderna blev bra, för jag har typ inte tid att knäppa nya. Men det såg bra ut i alla fall.
Och på mediakunskapen så pratade vi mest om sthlm, men gjorde även en projektplan.
Sen hade vi inte några fler lektioner, så jag tog 14.15 bussen hem, sköööönt att komma hem tidigt.


Åååååh, på torsdag åker jag till STOCKHOLM med klassen.
Vi ska;
 - på studiebesök på DN/Expressen
- se "Hamlet" på Dramaten
- på studiebesök på Naturhistoriska riksmuseet och Cosmonova
- och såklart gå på stan & shoppa

Vi ska även sova över där på ett vandrarhem på Skeppsholmen, så jag kommer hem imorgon! Ciao! :*
det kommer bli bäst.


Vilket påminner mig om att jag måste göra en packningslista eller nått, så jag vet vad jag ska packa. Annars kommer jag att glömma bort en massa saker. Jag har "bra minne, men kort", som mamma brukar säga. xD


Nä, nu är jag ashungrig, tror jag måste gå ner och ta någonting att käka. Efter det blir det plugg (SUCK!), men jag måste. Har samhällskunskapsprov på onsdag. Men jag tänkte även lägga mig och sola lite solarium en sväng, man fååår! ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0