lördag

2008-04-27 23:39:24

image105


Jag blev väckt klockan tio imorse, så jag var typ en zombie. Jag somnade ju inte förrän fyra, halv fem igår. Vilket var dryyyyyygt.
Det blev till att käka frukost lite snabbt, duscha och åka till bergsjö, till mormor & morfar. <3 Där bakade jag och bea bullar, gött! MJÖLKRIG, ftw! ^^ Haha! Bea fick psyk på mig. (a) men det var lätt värt det! ;>
Sen kom även min moster dit och då fick jag 500:- (alltså pengar till utlandsresan). Jag har världens bästaste moster! <3
Även att jag övningskörde idag. Det var sjuuukt längesen sist, typ i somras. ;P Men det gick überbra och det var inge gnäll på mamma (vilket det jämt annars brukar vara, bara för att hon är så jävla rädd för typ ALLT). Vilket var bra. :)

Sen när jag kom hem, käka vi grillat, klyftpotatis, bea & sallad - gött som faen. Efter det gjorde jag mig iordning och tog bussen till hudik. Där hämtade Gurk och Erik upp mig på busstation och sedan åkte vi vidare till iggesund, till midell. Där var vi hela kvällen, de grilla, vi spela kort, lyssna på musik, chilla och var allmänt social. De va nice. (y) Alla drack, förutom jag. Jag var inte så sugen, men det var helt okej faktiskt. :)

Sedan drog vi hem till danne - jag, Erik & Danne då ofc. Sedan kom även Johanna. :) Så där sov vi inatt.

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!



ÄVEN ATT DENNA SNYGGA BRUD HAR GJORT DREADS IDAG




Före & efter

Jag tycker det blev fett snüggt!
Håller ni inte med mig?!
<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0