angående min nya blogg-design.

2008-08-07 11:24:10

Som ni kanske ser så har jag ändrat min blogg-design litegrann, men den är fortfarande inte klar. Definitely not! 
Ni förstår, det hände en liten olycka, om man säger så.

Jag höll på att göra om min blogg då, och designen var definitivt mycket snyggare än den jag har nu. MEN så fucka min dator upp sig, as usual, så allt bara *POFF!* försvann.
Jag blev gaaaanska så pissed off och orkade inte göra om allting igen. För det tog så jäkla lång tid. Men när jag har tid och ork, så ska jag fixa den, okej? :) Bara så ni vet, liksom.







Kommentarer
Postat av: Anonym

smarrt!

2008-08-07 @ 14:42:30
Postat av: Anonym

ok

2008-08-07 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0