dagen efter

2008-08-22 00:32:37

Inatt sov jag två timmar, inte bra. Jag väcktes ungefär kl. 7 på morgonen, av att Linnéa & Emma yrade runt i lägenheten och skulle fixa det sista innan de skulle åka till sthlm.
Så jag klev upp med dem och åkte 8.15 bussen hem. När jag kom hem käka jag frukost och sedan la jag mig i soffan och kura in mig i filten. Jag somnade ungefär kl. 9 och vaknade kl. 15.00. (y)

Sedan fick mamma & sis för sig att vi skulle åka till Sundsvall, och då henka ju självklart jag.
Tröstshopping måste vara den bästa shoppingen, helt klart!
Vi åkte på Birsta City och där hittade jag en massa fint, men jag nöjde mig med detta.



Tröja @ ginatricot
Over knee strumpor @ ginatricot


Nu blir det film-mys som gäller. Vad händer imorgon egentligen? Ja, det återstår väl att se. Men ni kan väl dela med er om vad ni ska hitta på i helgen? :> Wellwell, uppdaterar er imorgon! :*




it's fuckin' unbelievable





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0