I close my ears when words come flying out

2008-12-05 16:44:31

I've heard them all before...

Jag snoozade i en timme imorse, så sköönt! När jag väl lyckades ta mig upp ur sängen, kollade jag ut genom fönstret och såg att det såg ut såhär som på bilden. Lite snö? Njaaae. Jag är inte ett big fan av snö, men hellre det än regn.
Efter frukosten blev det till att hoppa in i duschen, göra mig iordning och sen gå till bussen.


Jag hade ju som sagt sovmorgon till tolv idag och när jag kom till skolan, för att ha psykologi. Vad händer? Jo, psykologiläraren är inte där, för tredje gången i rad. Varför finns det inga personer som kan meddela oss om sånt? Då blev det till att gå runt två timmar i skolan och inte göra ett skit, med en huvudvärk som kan döda. Värt? Nej, så jag åkte hem.
Även att den nya skolkatalogen har kommit idag och det var riktigt kul att kolla i den. Vi snodde den från Kjells arbetsrum och satt och kikade i den. Årets skolkatalog är även i färg och jag vill ha den NUUUU!

Vad händer ikväll? Jadu, det var en väldigt bra fråga. Antingen blir jag hemma eller så hittar jag på någonting, helt enkelt. Men vad, det vet jag inte än. Imorgon har Carro, min klasskompis, 18årsfest och det är black-and-white-tema. Jag vill jättegärna gå, men jag får se om jag lyckas fixa skjuts. Nu blir det mat, är ashungrig. See ya! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0