godnatt

2008-12-03 23:10:34

Jag & mami <3 Ge mig sommar nu!

Jag var ensam hemma en stund ikväll och jag orkade verkligen inte börja plugga på en gång, efter en dag som denna. Så jag gick ner och kolla på tv och ni kan ju gissa hur det sluta. Såklart så slocknade jag och sov till klockan nio. När jag vaknade då, kände jag att jag lätt kunde gå och lägga mig och sova hela natten. Men jag kunde tyvärr inte göra det, eftersom jag måsta få lite skolarbete gjort först.
Nu har jag pluggat klart, är mer skolless än någonsin och har en huvudvärk som vägrar försvinna. Skolan tar verkligen kål på mig! Jag har två stora skolarbeten som ska vara klar tills på fredag och just nu, eh... ser det inte så ljust ut. Jag är körd. :< Godnatt, nu är det läggdags som gäller.


you're my sun when the rain is falling
you're the moon when the night comes
you're the air that I am breathing
you're the one that makes me believe in destiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0