söndag

2008-12-29 02:36:43

Idag har jag bara lyckats göra en sak av dagens "things-to-do"-lista. Jag har donat lite i mitt rum och rensat ut lite gamla grejer, men det finns dock mycket kvar som jag vill göra. Jag kommer förmodligen att fortsätta dona lite i mitt rum imorgon, men just nu är jag helt slut och jag känner att det skulle vara ganska skönt att ta ett långt och härligt bad just nu. Jag är sjuk och jag behöver faktiskt bli lite ompysslad. Ge mig kuckelimuck-medicin och lite fotmassage, tack?!

Nu tänker jag lägga mig i sängen och fortsätta kolla på Sex and the City, medans jag äter mina sista extremt goda skumtomtar. Nattinatti :*

Kommentarer
Postat av: Carro

Vill du vara med i min tävling om en klänning? ;)

Den är urläcker ;)

2008-12-29 @ 15:51:02
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0