tredje advent

2008-12-14 20:44:37

När jag kom hem inatt så trodde jag att jag skulle somna direkt, så trött som jag var då, men tyvärr så kunde jag inte det. I had a lot going up in my mind for that moment. Så jag la mig och kollade på en film och lyckades somna till den.
Jag har ingen aning om vad klockan var när jag somnade, men en sak är säkert och det var att det var väldigt sent, vilket resulterade att jag var inte så pigg när en viss familjemedlem kom och väckte mig.
Dock så har jag mått relativt bra idag, tack och lov. Jag blir inte så speciellt bakis, utan jag blir mer trött och seg och vill ligga och slappa hela dagen. Men det gick inte för sig.
Utan vid ett-tiden så åkte vi först till gnarp och hämtade bilen, som ännu en gång har varit på lagning. Efter det så åkte jag och mami till mormor & morfar () och hälsade på. Vi fikade och jag gjorde en intervju med morfar till min artikel (som jag har deadline på, på onsdag). Efter att det var gjort, så åkte vi hemåt.
Det var egentligen menat att jag och familjen skulle ha byggt ett pepparkakshus ikväll, men när vi öppnade förpackningen så såg vi att det hade gått sönder - fail. Mamma som hade varit så noga med att inte riskera att göra sönder det. Men så kan det gå... Jag som var helt inställd på att få göra det ikväll, för att få lite mer julkänsla. Men jag antar att det får bli till veckan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0