schizophrenia

2008-12-09 13:14:14

Alarmet var ställd på 06.15, men jag snoozade ett litet tag till. Det var verkligen pest och pina att kliva upp imorse, men jag lyckades och hann bli klar tills vi skulle åka.

På engelskan idag fick vi läsa några texter och sen har vi i uppgift att leka domstol, typ. Min grupp ska vara prosecutors och vi kommer att vinna, sååå lätt! (haha!). Jag pratade även med läraren om min "outline" till "the big essay" som ska vara på 4000 ord (alltså ca. 10 A4). Och i min "outline" berättade jag om vad jag skulle skriva om och hon tyckte det lät jättebra, så då kände jag mig riktigt duktig. :)
Efter det hade vi ledarskap och då fick vi tillbaka proven. Jag tycker det är hemskt att sitta och vänta på sånt, när man själv inte tycker att det har gått så bra. Men till min förvåning så fick jag VG, det var verkligen en chock. Jag tyckte det gick jättedåligt och jag skrev jätteflummigt (eftersom det var ett flummigt prov), men tydligen så räkte det för att få ett VG, wiho! :D

Sen blev det lunch och chill i cafeterian med Linnéa & Emma. Man kan tamejfan aldrig ha tråkigt med er, ni är bäst! Efter det åkte jag & Linnéa ner på stan och gick där och strosa lite, innan vi båda skulle gå till bussen. Jag börjar få sådan ångest, för att jag inte har köpt några julklappar än. Men som jag skrev i söndags, så ska det bli ändring på det nu i veckan. Nu ska jag kolla på det nya gossip girl avsnittet och sen blir det plugg. :) Tjarrå!

Kommentarer
Postat av: emma

<3

2008-12-09 @ 16:03:13
URL: http://emmasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0