Tisdag & Onsdag

2008-07-09 13:25:12

Igår fick jag ganska mycket gjort. De saker jag hade planerat för dagen, blev faktiskt gjorda. Jag städade lite, gjorde äppelpaj (som var hur god som helst!) osvosvosv.


Detta är dock inte den äppelpaj jag gjorde, min såg mycket godare ut. ;>

På kvällen låg jag bara och dega. Jag läste ut min GossipGirl bok (som jag verkligen rekommenderar folk att läsa!), kollade på Morden i Midsummer OCH två Sex and the City-avsnitt (såklart?). Senare på kvällen kollade jag & Bea på film, "Noll tolerans" - jäkligt bra film!


Idag hade jag & sis planer för att åka till beachen. Mamma hade kollat på vädret och då hade de lovat att de skulle bli lika fint väder idag, som det var igår. Men det blev det ju tyvärr inte. Så idag blir det nog bara en inne-dag. Chilla & kolla på film, eller nått. Kan bli kul? Hm, det får vi se. Nu ska jag gå ner & ta mig en bit äppelpaj. Uppdaterar er senare! :*


 

xoxo
/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0