Härlig sommardag!

2008-07-04 16:52:56

Har legat ute och stekt med sis (nästan) hela dagen. Det var ju hur varmt som helst, nästan FÖR varmt. :O Det gick nästan inte att ligga ute i solen ett tag, helt sjukt. Vart kom denna härliga värme ifrån? Ja, jag klagar inte. Det ska vara lika fint väder imorgon också, nice nice (y)

Vid tre tiden åkte jag in till stan med familjen, en snabb sväng. Jag åkte på hum och fixa mina p-piller och efter det träffade jag även gurk en sväng, trevligt trevligt. Efter det åkte vi hem igen.

När jag kom hem tog jag det bara lugnt. Ja, detta var en kort liten sammanfattning av min dag. Hoppas ni har haft en bra dag ni också! :)

why you confuse my mind?



xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0