i'm crazy about you.

2008-06-08 23:43:29

Vilken jäkla dag det har varit idag alltså. Det har ju varit hur varmt som helst. Tillslut fick jag lägga mig i skuggan, för jag kunde inte koncentrera mig i solen. Men härligt väder har det varit i alla fall.
Även att jag har pluggat svenska & trafikkunskap hela dagen, så imorgon ska jag tamejfan fixa det här - en gång för alla.

Imorgon är det skola, and it really sucks! Jag vill verkligen inte mer, jag har ingen motivation alls. De här tre dagarna som jag har kvar kommer vara de körigaste på hela året.
För det första så börjar jag kl. 8.00 imorgon och det har jag inte gjort på hela året, men det är bara för att jag ska göra mitt svenskaomprov då. Efter det ska jag göra klart alla fotogrejer - försöka i alla fall. Och tillsist så har jag trafikkunskapsprov på trafikskolan kl. 14.30. Sen är det bara hem och plugga igen, för på tisdag har jag historiaprov. Låter lockande eller hur? ehee, NOT.

Jag längtar verkligen tills på onsdag (som är = sista skoldagen). För på torsdag ska jag åka och kolla på när min syster tar examen - hon går nämligen ut nian. Det kommer bli kul.

Nej, nu ska jag lägga mig och kolla igenom det sista i trafikkunskapen, sen är det läggdags. Goodnight sweethearts! :*


xoxo
/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0