Vilken kanon dag!

2008-06-25 23:52:12


DAGENS OUTFIT
(bilden till vänster)

Vilken kanon dag, det har varit idag!

Visst, det var lite svårt att kliva upp tidigt imorse. Jag erkänner, MEN det var helt okej faktiskt. Åkte iväg och jobbade lite snabbat och tjänade lite money - det kändes bra! Ska jobba igen, nästa onsdag. Känns väldigt bra, måste jag säga.

När jag kom hem tog jag mig en liten tupplur och sen runt halv fem tiden åkte vi in till stan. Först stannade vi till på donken, för att käka. Tro det eller ej, haha. Men gott var det.
Efter det gick vi en sväng på stan, i väntan på att biografen skulle öppna. Och såklart (!) hittade jag en sjukt snygg top, som jag bara måsta köpa. :) Plus att den bara kostade 99kr (det kallar jag kap!)


Visst är den snygg?!


Och efter det blev det raka vägen mot biografen. Vi kollade ju som sagt på SATC-filmen och den var grym! Den var så otroligt bra. Det måste ha varit en av de bästa filmerna jag har sett, helt seriöst. Jag var nära på att grina flera ggr. Helt klart bäst! Så jag rekommenderar er som inte har sett den, SE DEN!

När filmen var slut, åkte vi 21.10 bussen hem. Och jag köpte äntligen (!) mitt fritidskort, det gillas!  Men bussresan hem var inge vidare. Jag började må dåligt efter ett tag. Jag fick jätteont i magen och började må illa, vilket inte var så bra. Usch... Men nu mår jag kanon, igen! :)

Även att my darling L ringde mig. Hon är på Peace and Love, den jäveln. Är så grymt avundsjuk. :c I miss you, honey! :*

Snälla, ge mig helg nu! Jag är så sjukt festsugen. ÄVEN att idag fick jag reda på att jag kommer vara hemma hela nästa helg. Från början hade mamma bestämt att jag & familjen skulle åka och hälsa på lite släktingar i Dalarna, som vi inte har träffat på... ja, jag vet inte hur länge. Men jag ville helst vara hemma då, eftersom det är gatufesten, så... det blev lite ändrade planer. I'm gonna be home! :D Det var ju såklart synd att vi inte kunde åka och hälsa på dom nästa helg, eftersom jag har saknat dom grymt mycket, men vi ska bestämma ett nytt datum för det. Så det kommer att bli av trots allt! :)

Nu ska jag lägga mig och kolla på film med sis och efter det är det läggdags.

du är luft.

xoxo
/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0