En mycket händelserik Valborg

2008-05-01 13:42:09

Först blev det iggesund med; gurk, lindberg, sandra, midell, linn och eve.
Ankarmon - vi kollade på fyrverkerier och grejer, men vi kom precis fram när det sluta. :')
Midells place again - chilla där ett tag, även jimmy & oscar kom
Åkte taxi med jimmy & oscar till hög (alltiså mitt ute i ingenstans)

När jag kom dit blev jag så sjukt deprimerad. Vilket Linn märkte när hon ringde, haha. Jag var mitt ute i ingenstans, utan mottagning typ och dom enda jag kände var; pesik, bengn, dan, sjöbom, oscar, jimmy, sara & thina, av 50pers kanske.

Senare på kvällen kom det även fram en kille och fråga "är det du som är benitha?" och jag hatar verkligen när sånt händer. Men i alla fall, jag svarade i alla fall "ja" (ofcourse?) och det visade sig att han visst mycket väl vem jag var. han kände både erik & andré och visste både ett och annat. Hur ofta händer det, mitt ute i ingenstans, liksom? typ ALDRIG! helt galet.


Ännu senare på kvällen butta en kille jimmy, så att han slog skallen i en grill. Jag var inte med då det hände, men när jag mötte jimmy med en handduk på huvudet och handen full med blod, fick jag panik. Efter det blev det bråk, vilket inte var bra.

När klockan var två lyckades mamma hitta hit. Då åkte jag, mamma & jimmy till akuten med jimmy, där han fick sy. Jag tyckte så fruktansvärt synd om honom. "ingen spruta, jag vägrar ta en spruta i skallen alltså!"

Sen när vi åkte hemåt och när vi precis har åkt förbi mig och är bara några meter från statoil macken i harmånger kör vi på en grävling, så fuckin' typiskt! Då var det bara för pappa att ta bilen ner på byn. Vi skjutsa hem jimmy till sin pappa i jättendal, vi åkte sedan tillbaks till statoil macken och pappa fixa bilen (duktig-pappa) och vi kom hem runt fyra-fem tiden.


En mycket händelserik valborg, kan man ju säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0