Godmorgon

2008-05-28 09:27:15

Nu sitter jag och Cicci vid varsin dator i datasalen. Ingen av oss pallar plugga matte. Jag är så fruktansvärt trött idag - men säg när jag inte är det liksom? Wellwell... Nu längtar jag bara till helgen. Då är det bergsjöcrousing som gäller! Yeey. Fast jag har ingen aning om hur jag ska ta mig dit eller hem än och jag har ingen aning om vart jag ska vara innan. Men det löser väl sig. :) Är det någon mer som ska dit?

Ikväll ska mami ha Ljusparty med spa-inriktning dessutom . Det kommer bli mys. Egentligen så måste jag plugga, men jag tror inte att det kommer bli så mycket gjort, om jag säger så. Det enda som kommer höras är ett enda stort kackel nerifrån, så det kommer typ att vara omöjligt att ens tänka. Så jag får se om jag köper några ljus eller inte. Jag gjorde ju det förut. Köpte några st som luktade mullbär (vad det nu ens är?), men gott luktade de i alla fall.

Wellwell, jag uppdaterar er sen när jag kommer hem. Fast det blir väl runt fem-sex tiden, eftersom jag slutar halv fem. Suck.... Aja, ciao!


xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0