gymnasiet tar kål på mig!

2008-11-18 20:17:22


Efter det nya Gossip Girl-avsnittet, några Vänner-avsnitt och några timmars sömn, mår jag mycket bättre och är på mycket bättre humör än imorse. Fast det börjar bli sämre och sämre:

Ni ska bara se min lista på alla läxor som jag gjorde under tiden jag väntade på ledarskapen imorse. Det är helt sjukt hur mycket vi har att göra innan jullovet alltså. Jag klarar typ inte av att kolla på den, för då mår jag bara dåligt.
Det låter som att ni kommer att få se en osocial Benta fram till jullovet? Hmm... Ni hör ju hur det låter, det går ju bara inte! Jag får ta och lösa dehär och det illa kvickt.

Men i helgen har jag i alla fall bestämt mig för - INGEN UTGÅNG. Jag ska försöka att hålla mig till det i alla fall. Jag vill dock gå ut imorgon och fira Ullis som fyller 18 år, grattis grattis! (: Men jag får se hur det blir. Någon mer som har tänkt gå ut imorgon?


Things-to-do this week:
onsdag:
text b - läxa i boken + läsa artiklar + lämna in en bra/dålig artikel

fredag:
engelska - power point presentation + bookreport
psykologi - en bra/dålig reklam + värderingar + instuderingsfrågor


och detta är bara denna vecka. Nu kanske ni förstår vad jag menar? It really sucks...




livet är en gåta som inte går att lösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0