söndag

2008-11-23 20:53:24

Nu sitter jag här i min datastol i mjukisbrallor & tofflor, med täcket runtomkring mig. Jag fryser så fruktansvärt mycket. Syrran sa nyss att jag borde dricka te, men jag har aldrig varit så förtjust i det. Te har aldrig varit min favorit. Istället sitter jag här och dricker min varma oboy istället, mmmums.
Ni kanske kan ge mig något tips om någon god te-sort?
Jag vill verkligen lära mig att dricka te.

Jag skulle gärna vilja prova på en Chai-te latte, den ser riktigt god ut.

Idag vaknade jag och E ganska sent, så vi har inte direkt fått så mycket gjort idag. Utan det har varit en mer film&chill-dag idag. Eftersom vi båda somnade igår när vi kollade på den andra Narnia filmen, så kollade vi på fortsättningen idag. Narnia filmerna är riktigt bra'a filmer, tycker jag. Vad tycker ni?


Jag åkte hem runt 17.00 tiden och nu är jag helt död. Jag mår inte så bra heller, tyvärr. Har en konstig känsla i hela kroppen och är lite yr. Migrän kanske? I don't know.
Nu när jag sitter här och tänker efter, så känns det väldigt skönt att jag inte gick på krogen och körde en vit-helg. Istället fick jag umgås med två av mina favoriter, Emma & E. <3
Nu tänkte jag gå ner och kolla på film med familjen, they are the best. Uppdaterar er kanske nå senare.



you've touched my heart, you've touched my soul
you've changed my life and all my goals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0