i remember every word you said

2008-09-02 13:34:14

Idag började jag kl. 8 och det var inte kul, kan jag ju säga. Men jag var ganska pigg när jag klev upp, men direkt när jag kom till skolan så blev jag typ tröttast i världen.
Men dagen började i alla fall med att jag skulle ha Engelska C. Läraren började med att skriva upp allt på tavlan, som vi skulle göra idag, bland annat intervjuer. Vi skulle få intervjua någon vi inte kände och sedan berätta om den personen man intervjuade för hela klassen, för att på så sätt skulle vi lära känna den klassen lite bättre. I hated it! Man kan inte direkt tro att jag är så blyg, men det är jag. I alla fall när det kommer till att stå inför folk och prata, det tycker jag inte är någon höjdare direkt. Men nu när jag har gjort det, så känns det bra. Det är en grej jag måste öva mer på i alla fall och läraren verkar jättebra.
Efter engelskan hade jag ledarskap, som alltid är lika kul när man har Micke som lärare. Han gjorde några test på oss, lite tankeläsning och sådär. Riktigt kul faktiskt!

Vi fick även sluta lite tidigare, så jag skyndade mig till stadsbussen för att åka ner på stan. Och på vägen träffade jag Kadde, som även henkade. Väl på stan så gick jag, cicci, jänni & kadde och kikade, trevligt trevligt. En trevlig överraskning var att träffa mumpiz på stan i alla fall, det gillades! :> I've missed you. <3
En rolig grej på stan i alla fall:
Mumpiz: "Vart ifrån känner jag igen honom?"
Jänni: "Från en pizzeria kanske?"
Mumpiz: "Ja, alla turkar gör väl det..."
Jag: "Mm.."
Sedan kollade både jag & mumpiz bakåt på kadde, in slowmotion (typ!) och han gav oss en evil-eye. Haha, inget dumt menat, men ingen av oss tänkte på att han är turk, så det var lite kul faktiskt.

Jag orkade dock inte gå och göra mina ärrenden på stan idag, jag ville bara hem så fort som möjligt, eftersom jag var så trött. Så jag tog 12.15 bussen hem och nu så sitter jag här. Ensam hemma och det regnar ute, yeeeey! (känn ironin).
Nä, nu ska jag gå ner och fika och göra lite nytta. Kanske uppdaterar er senare, ciao! :*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0