inte en chans, blä!

2009-04-01 23:00:25

Ingenvet varför jag ens sitter här nu, när jag egentligen borde plugga. Jag har naturkunskapsprov imorgon och just nu känns det som att jag inte har en chans att fixa det. Det var meningen att jag skulle börja plugga direkt när jag kom hem och det gjorde jag också, men fick sån huvudvärk att jag måste ta en liten tupplur. Och ni kan ju gissa hur det gick? En liten tupplur blev en ganska lång tupplur och jag vaknade kl. 18.00 ungefär, som är = not good. Jag ska försöka att plugga lite till nu, innan E ringer och jag ska gå och lägga mig. Kan ni vara snälla och hålla en tumme för mig imorgon, okej? BRA! Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0