the show must go on

2009-04-22 22:01:32

Det var tungt att kliva upp imorse, men jag fick som tur var en liten sovmorgon i alla fall. Åkte med mamma in till stan (y) Så skönt att slippa åka buss, mhm-mhm.

Första lektionen var naturkunskap, vilket jag tyckte var en ganska rolig lektion, med tanke på hur det annars brukar vara. Vi håller nämligen på med genetik, så vi kollade våra arvsanlag och grejer. Kul, kul. Efter det var det dags för klassråd och vi bestämde oss för hur vi ska se ut på karnevalen, som är den 23 maj. Kommer bli riktigt kul, tror jag.

På texten hade jag ingenting att jobba med, så jag & L åkte ner på stan, och sen tog jag 12.15 bussen hem. Så skönt att komma hem tidigt. Resten av dagen/kvällen har gått åt till att dega och plugga. WAAAAAAAAA! Jag längtar till helgen! Den kommer bli kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0