O-O-Onsdag

2009-04-29 11:59:33

Denna dag började med att jag sov över litegrann, så jag fick stressa som en tok imorse. Sen när jag kom till skolan och hade första lektionen - naturkunskap - så skulle vi räkna majskorn på majskolvar. Vad är det för lektion egentligen? Det var ju inte direkt roligt heller...


Och nu så sitter jag här och småsurar, därför att artiklarna som jag höll på att skriva igår som en galning - behövde inte alls vara redigerade, rättade och klara tills på söndag. Artiklarna behövde bara vara skrivna och inskickade innan dess. Stressade helt i onödan. Men får försöka se det positivt - jag har mer tid att skriva och redigera snyggt!

Är lite trött och har huvudvärk nu, så jag får se hur jag gör efter skolan - om jag åker hem, sover en stund och sen pluggar eller om jag åker ner på stan och käkar mjukglass med thomas och steka på möljen. Det lutar mer åt det sistnämnda alternativet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0