t-t-t-isdag

2009-04-21 11:01:49

Godmorgon, gott folk! Allt bra med er, sovit gott? Jag hoppas det. Själv fick jag inte många timmar sömn inatt. Nu den senaste veckan har jag inte kunnat sova som jag ska. Jag har haft riktiga sömnproblem - somnar sent, runt kl. 4 nått tag, och efter det vaknar jag typ varje timme tills jag ska kliva upp. Vad är det för fel? Vet någon vad man kan göra för att det ska hjälpa och bli bättre? Tips?!


Idag har jag en "jobba-själv-hemma"-dag och jag har en massa saker som ska göras. Men innan jag sätter igång, så ska jag kolla klart på filmen jag började kolla på igår - dirty dancing - och käka en piggelin. Mm-mm-mm. Den filmen är också en utav mina favoriter.

Vilken är din favoritfilm(er)?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prövat att börja träna lite, och sov inte bort varje dag så ska du nog se att det blir bättre!!!

2009-04-21 @ 12:27:34
Postat av: Madeleine

hörru, ska vi testa att göra nå uppsättning snart? Eller har du fått tag på någon annan? :)

2009-04-21 @ 20:15:12
URL: http://madeleinetroeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0