Jag får panik snart!

2009-08-29 16:12:05

Nu är det bäst att jag börjar göra mig i ordning. Ikväll ska jag först på teater och sen blir det utgång. Så jag måste fixa ombyte som jag ska ta med mig. Men den stora frågan är: VAD SKA JAG HA PÅ MIG IKVÄLL?! Och det typiska är att nu ska jag inte komma på bara en outfit, utan två (eftersom jag ska ha ombyte med mig). Jag får panik snart, craaaap! Ska hoppa in i duschen nu i alla fall. Efter detta inlägg, blir det tyvärr inga fler uppdateringar för idag. Kommer att ha fullt upp. Så imorgon får ni se om allting löste sig för mig eller inte. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Haha okej, jag önskar dig lycka till då och kikar in en sväng imon.Hoppas att du får en kul kväll! :) Kram

2009-08-29 @ 17:59:46
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0