min helg

2009-02-01 23:27:53

Hej gott folk! Sorry för en dålig uppdatering. Jag har inte suttit vid en dator på hela helgen, eftersom jag har haft en fullspäckad helg.

Fredag
På fredagkväll gick jag på glysis-cup med Emma & Stina. Fredagskvällen kan sammanfattas med: fotboll, donken, fälla krokben (haha!), Oscar & Thomas sjuka konversationer, iskallt (!), tröttheten, glida runt på stan och övernattning hos Emma. En mycket rolig kväll!

jag & stina, innan vi drog på glysis

Lördag
Jag & Emma vaknade tidigt, för ovanlighetensskull och gjorde oss i ordning ganska snabbt för att sedan gå ner på stan och kika lite. Efter att vi hade gjort våra ärenden, drog vi vidare till glysis och kika på fotboll.

Vid fem tiden drog vi hem till Stina, där vi gjorde oss i ordning och käkade, innan folket började strömma in. Dock så kommer jag inte ihåg så jäkla mycket av förfesten - det är en enda stor dimma. (och jag vet anledningen till det, jäkla crycke!). Men jag kommer  ihåg att jag lackade ur en sväng och jag ber om ursäkt om det gick ut över någon. Det var en mycket galen förfest, med en jäkla massa folk, som spårade ur ganska rejält i slutet, so I've heard.

jag & emma i vårat bästa skick?

Vi gick mot Stadt ganska sent och det var bara jag och Stina som gick dit, eftersom Emma olyckligtvis tappade bort sina skor. När jag kom in på Stadt så lyckades jag såklart tappa bort Stina, så jag umgicks med Jonas hela kvällen. När klockan var två gick vi mot Zapata för att vänta på att E (♥) skulle komma och hämta mig, vilket han också gjorde med fullpackad bil.
Vi gled runt lite på stan, åkte till Iggesund en sväng och släppte av Pesik & Carro och åkte sedan in till stan igen. Sedan fick Jens för sig att åka tillbaka till Iggesund, men jag måsta åka hem och sova, så de släppte av mig och då var kl. 03.30. Jag slocknade såklart direkt när jag kom hem och vaknade till kl. 05.00 av att E (♥) kröp ner i sängen bredvid mig.


Söndag, även kallad som "dagen efter".
Inatt klev jag upp en sväng och tog en alvedon (och tur var väl det!), för det resulterade att jag mådde relativt bra hela dagen idag. Min frukost bestod av: Vezuvio med bea, som E (♥) varit så snäll och åkt och köpt. Resten av dagen bestod av tv och mys, det gillas!  Vid halv sju tiden åkte vi hemåt och efter att jag kom hem så har jag bara degat och kollat på film med familjen.


Det var i stort sätt hur min helg har sett ut.
Jag hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: emma din brud

spårade lite, men bara så dära lagomt (::::::::::

2009-02-02 @ 00:07:51
URL: http://emmasjolin.blogg.se/
Postat av: SVAR

haha, det spårade ur totalt! ^^

2009-02-03 @ 13:57:47
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0