världens värsta torsdag

2009-01-29 17:52:17

unbelievable, why am I not surprised?

Imorse åkte jag till skolan lite tidigare (fråga mig inte varför) och det var ett riktigt dåligt val. Det visade sig att 3 av våra 4 lektioner vi skulle ha idag, var inställda. VARFÖR kan inte lärarna ta tummen ur arslet och höra av sig till någon i klassen och berätta det och sedan be den föra meddelandet vidare eller någonting.
Det är så fruktansvärt dåligt utav dom. Riktigt jäkla uselt. Man kommer dit och upptäcker att man inte börjar förrän 5½ timme senare, jippie! Som tur var hade vi Högskoleinformation i hörsalen 9.00-10.00. Sen var det meningen att vi skulle ha hål i ca. 3½ timme, ehee... NEJ! Jag var på riktigt dåligt humör, så jag bestämde mig för att åka hem.


Enda sen jag kom hem har jag städat, för att göra plats åt min garderob. Jag är inte klar än, men snart så. Det är bäst att jag fortsätter med städandet nu när jag väl har fått ett städ-ryck. See ya later!


Klicka här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0