filmkväll

2009-07-11 20:23:49

Igår hade jag och syrran filmkväll med Ida, Hanna och Carro. Först åt vi god mat, som bestod av; grillat kött, potatissallad, klyftpotatis, sallad, ädelostsås och bea-sås, mmmumsfillibabba! Senare kollade vi på Sex and the City i väntan på att Carro och Hanna skulle dyka upp. När de väl kom hit, la vi oss och kollade på skräckfilm - "Shutter". Jag kan ju säga att vi var livrädda, i alla fall jag. Usch...



För fyra år sedan såg jag den här filmen "Shutter" på en filmkväll på Kulturstjärnan i Gnarp och jag kommer ihåg den än idag. Jag var livrädd när jag såg den då och jag var livrädd när jag såg den nu. Även fast denna film är en av de läskigaste filmerna jag har sett, så har jag letat den enda sen jag såg den på Kulturstjärnan för fem år sen. Sjukt? Kanske. Men jag kan säga er detta, vill ni bli rädd? Se den här filmen!

Jag förstår inte detta. Varför sätter jag mig och kollar på skräckfilmer, när jag blir lika livrädd varje gång? När någon frågar mig om jag vill så på en skräckfilm, så bangar jag inte för att jag tycker det är roligt. Hur kommer det sig? Vad är det som är så roligt med skräckfilmer egentligen?

Kommentarer
Postat av: Pontus

"För fem år sedan såg jag den här filmen "Shutter" på en filmkväll på Kulturstjärnan i Gnarp" Det är ju lite komiskt. Då filmen släpptes 2008. 8-)



Release Date:

16 May 2008 (Sweden) more

2009-07-11 @ 20:50:19
Postat av: Svar; Pontus

Okej, det var för fyra år sedan jag såg filmen. Och du borde faktiskt kolla lite nogrannare, innan du kallar det komiskt. ;) Det finns faktiskt två filmer som heter "Shutter" och den jag såg släpptes 2005. :)



Release Date:

21 September 2005 (Sweden)

2009-07-11 @ 23:16:33
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: André

Ni är lite dåliga båda två eftersom den du såg släpptes 2004 inte 2005.. Sen har dom gjort en remake som släpptes 2008.

2009-07-12 @ 21:23:06
Postat av: Svar; André

whateveeeeeeeeeer ;)

2009-07-12 @ 23:42:13
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: Pontus

Jag refererar filmen på bilden. Den släpptes 2008. Ni är båda noobs och jag äger er nu för ni är så jävla dåliga.

2009-07-13 @ 10:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0