VAD ÄR EN BAL PÅ SLOTTET?

2009-06-20 09:13:45

Jag ber om ursäkt för att jag har varit så seg på att lägga upp bilder ifrån balen, men nu gör jag det i alla fall. I lördags var det studentbal som stod på schemat och den kan man sammanfatta lite kort såhär:

stress . balfrisyr . sminkning . fotografering . limousine . borgarparken . mingel . champange . peter siepen . trerätters middag . vals . picknick på köpmanberget

Detta sammanfattar i stort sett hela dagen och kvällen, och jag måste faktiskt tillägga att alla var riktigt fina den kvällen. Det märktes verkligen att man var på bal, om jag säger så. Jag vill tacka Madde ännu en gång för all hjälp med balfrisyren och allt, jag blev riktigt nöjd, och så vill jag såklart tacka allihopa som gjorde min kväll helt underbar. TACK! ♥





Jag och Erik



Sebbe, Carro, Erik och jag


Sebbe, Carro, Erik, jag, Daniel och Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0