schack-matt

2009-03-03 17:19:47

Allting är bara upp och ner. När allting blir bra, slår du om helt och hållet och blir en helt annan person. En person så egoistisk, nonchalant och känslokall. Av någon anledning vägrar du prata med mig, vägrar lyssna på vad jag har att säga och vägrar ge mig en förklaring till ditt beteende.

Allt jag har gett dig är kärlek och åter kärlek, men vad får jag tillbaka nu? Bara en massa skit som jag inte ens förtjänar. Jag förstår verkligen inte hur man kan behandla en annan människa på dehär viset - att sparka på den som redan ligger - och sen inte bry sig ett smack om det.

Du har fått mig dit du har velat. Jag kan inte göra någonting mer än det jag redan har gjort, och jag har verkligen gjort allt. Så jag antar att bollen ligger hos dig, men du verkar redan ha gjort ditt val. I'm finished, schack-matt. Jag har nått botten.  Jag förstår verkligen inte vilken lek du håller på med, men jag hoppas du är nöjd nu - för du har vunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0