en väldigt händelserik lördag

2009-05-27 00:01:51

Denna lördag var en väldigt händelserik dag.
Så var beredda på en bildbomb, gott folk!


Dagen började med att familjen, samt E och Linda,
klev upp för att gratulera min kära syster som fyllde 17år.
GRATTIS SIS!



Det bjöds på en massa gott fika, mmmmums!



Jag åkte sedan in till stan för att kolla på Karnevalen.
Detta är i väntan på karnevalen.


Sedan åkte jag in och kollade på Karnevalen.
Detta är då min härliga klass (♥)
Det var egentligen meningen att jag också
skulle varit med, men så blev inte fallet.


Paraden innan flaken kom.


Detta är min härliga och oförglömliga klass. ♥


En annan klass som var med på karnevalen.



Senare på kvällen blev utgång. Två förfester och senare blev det Stadt.
Minglade runt lite, dansade lite. En av de roligaste kvällarna på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0