TISDAAAAG

2009-05-05 15:19:26

Idag var jag egentligen ledig, men det blev inte riktigt så. Jag klev upp tidigt, gjorde mig i ordning och åkte in till skolan. Mådde absolut inte bra idag, men jag hade lovat C att åka på skolan, så jag ville inte svika henne. Vi skulle nämligen träffa en tjej och göra en intervju med henne till vårat projektarbete och då vill man ju inte göra det själv precis.

När jag kom till skolan, gled vi runt lite och sen gick jag och käkade med Halta-Lotta (Emma hoppar på kryckor, stackarn). Efter det gjorde vi en intervjun, som gick väldigt bra, och sen åkte jag hem direkt efter det. Nu är jag hemma och ska till att kolla på det nya gossip girl avsnittet. Efter det blir det plugg, jippie...

Någon mer som följer Gossip Girl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0