En dag på stan med brudarna

2009-11-17 15:26:57

Är precis hemkommen efter en dag på stan med brudarna; Emma och Linnéa. ♥ De mötte upp mig vid bussen och sen gick vi på stan och gled. Träffade även några vänner på stan också, vilket var trevligt. :) Efter en stund så gick vi även och tog oss en fika på Jambo. Där snackade vi lite skit och hade det mysigt. :) Och eftersom jag åt en chicken/curry macka där, så stinker jag curry just nu = dusch x10 nu så jag får bort lukten, men det vare värt! Jag köpte bara en sak och den ska jag använda på lördag. Fick även höra att dehär är min färg, den liknar samma färg som jag hade på min balklänning. Wellwell, nöjd är jag iaf! :) Nu längtar jag bara tills på lördag! :D


Mörkgrön kjol Gina tricot

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snygg! :D

2009-11-23 @ 18:43:16
URL: http://karolinalifestyle.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0