Goodnight sweethearts

2009-09-01 22:13:36

Min huvudvärk som jag vaknade med imorse, höll i sig praktiskt taget hela dagen. Den har gått över nu, tack och lov. Har tagit en alvedon och en ipren och druckit mycket vatten. Har hört att det ska hjälpa och det gjorde det, efter mycket om och men..

Wellwell.. har bestämt mig för att kliva upp tidigt imorgon och göra lite nytta. Har några små projekt going on, så jag antar att ni får se det imorgon. Men om jag nu ska lyckas kliva upp tidigt imorgon, är det nog bäst att jag går och lägger mig nu. Problemet är att jag inte är ett dugg trött, så jag slår väl igång en film och somnar till den. Vilken film det blir återstår att se, har nog kollat på varenda film som finns i dehär huset. Wellwell, goodnight sweethearts! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0