MONDAY

2010-08-30 17:55:20

Dagen började med jobb och jag slutade lite tidigare än tänkt, vilket var skönt eftersom jag hade en väldigt jobbig huvudvärk som vägrade ge med sig. När jag kom hem blev jag glatt överraskad av syrran som hade gjort en kladdkaka, som var utomordentligt god!

Den förbaskade huvudvärken vägrar fortfarande ge med sig och jag tänkte lägga mig och vila en stund nu, men det kanske inte är så smart? Sov riktigt dåligt inatt och det berodde nog på att jag sov några timmar igår just vid den här tiden, så det kanske inte är så smart att göra det med tanke på att jag ska upp jätte tidigt imorgon och jobba.

Jag får komma på någonting att göra och fördriva tiden med och istället gå och lägga mig tidigt. Hmm... Kanske rensa min mail? Har ungefär 100 olästa mail, not funny. Äsch, jag slår igång en film istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0