Your hands are mine to hold

2010-12-14 17:41:44

Brr... vad jag fryser. Sitter här i en tjock & mysig stickad tröja, sockar och hela köret - men ändå fryser jag. Skulle helst av allt bara vilja lägga mig under täcket, men risken då är att jag somnar. Är så trött att jag skulle lätt kunna lägga mig och sova nu, men med min vanliga tur så skulle jag väl vakna runt en elva/tolv och vara aspigg så jag ska försöka härda ut i någon timme till.
Insåg tidigare idag att det är 10 dagar kvar till julafton idag och bara 6 arbetsdagar kvar, sweet! Känner att jag längtar till lovet väldigt mycket just nu; alla festligheter, alla vänner som kommer hem, alla förberedelser inför flytten och att få sova ut. JA, jag vill ha lov nu! Wellwell, nu ska jag försöka hitta på någonting att göra fram tills kl. 21.00, men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0