HEKTISK DAG

2010-06-07 21:10:03

Varför är man så trött på måndagar för? Jag är lika trött varje måndag, oavsett vad jag har gjort i helgen. Förutom att jag har jobbat idag, så har jag varit på möten större delen av dagen. Först möte, sen jobb, möte och så möte igen.

Kände mig helt slut när jag kom hem, så det blev en liten powernap och sen var jag på top igen. Har kollat på Top Model ikväll och det var sjukt bra att Nicole gick till final. Jag har hejjat på Nicole enda från början, jag hoppas verkligen hon vinner! Nu ska jag fortsätta kolla på Norska Hollywoodfruar och sen blir det soooovdaaags.


Tittar ni på Top Model? Nicole är min favorit, vilken är din favorit?


Kommentarer
Postat av: Johanna

okejj :)

jo min dag har bara varit bra :)

tack! :)

kram!

2010-06-07 @ 21:50:54
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0