Björn Rosenström & Möljen

2011-04-17 19:32:00

Gårdagen var lite av en berg-och-dalbana. Efter flera motgångar under dagen, så som lite förfest-strul och avgasrör som gått sönder, så ordnade det upp sig framåt kvällen. Det blev nämligen förfest här hemma, en väldigt rolig dessutom. :) Vid elva tiden drog vi in på August och där inne fick vi oss måååånga skratt under kvällens gång, samt att Björn Rosenström sjöng en födelsedagssång på scenen till min vän Adam som fyllde år igår. Helt galet!!!


Efter krogen och ett besök på Hoppes drog vi vidare hem till mig och här blev det lite efterfest. Tråkigt nog så slutade inte kvällen riktigt så som jag trodde den skulle göra. Missförstånd och snefylla är ingen bra kombination, vilket resulterade i att det blev världens drama. Kvällen avslutades med att vi var fyra st som däcka i min säng och bara efter fyra timmars sömn klev vi upp.

Grabbarna åkte någon gång mitt på dagen och jag & Emma gick och köpte ett varsitt Kebab skrovmål på Amore (lätt godaste dagen efter maten jag har ätit!). Lite senare drog vi på Möljen med Cicci och där träffade vi på grabbarna igen. Sedan drog alla åt varsitt håll förutom jag & Adam som fortsatte chilla på stan. Jimmy kom även och joinade oss efter ett tag och sen åkte vi hem till mig och dega. De åkte för en liten stund sedan och nu tänker jag ta ett långt och härligt bad och efter det titta på en bra film. Det känns som att jag kommer att somna rätt så tidigt ikväll?

Tack alla brudar & grabbar för en otroligt bra dag & gårdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0