Jag måsta tacka nej

2011-12-14 18:25:53

När jag kom hem idag så fick jag ett samtal. Det var en tjej från universitetet i Östersund som ringde & gratulerade mig för att jag hade blivit antagen till Socionomutbildningen som jag sökte för några månader sedan och ville informera om det osv. Tyvärr så måsta jag tacka nej, eftersom jag har heltidsjobb nu och det hade jag inte då när jag sökte. Mycket tråkigt, eftersom jag verkligen vill gå den utbildningen, men det får bli senare nått tag. Det är dock skönt att veta att jag inte behöver göra det där förbaskade högskoleprovet, som jag har gruvat mig för att göra, utan att jag kan komma in på utbildningen ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0