TUESDAY

2011-12-06 17:57:00

De senaste dagarna har det bara varit lägenheter & visningar både hit & dit, så är helt slut. Vi var och kollade på en lägenhet i söndags som vi verkligen tyckte om, som vi även har tackat ja till om vi erbjuds teckna kontrakt, så vi får väl se hur det blir med det. Håller tummarna i alla fall!
Idag så var det först jobb & sen så kom mamma dit efter jobbet och vi satt och fikade nästan tills det stängdes. Nu så ska jag bara ta det lugnt, har så fruktansvärt ont i min nacke.. :( Värmedyna & nya Gossip Girl avsnittet blir det nu, kanon! Imorgon börjar jag jobba kl. 7.00, jippie... men då slutar jag en timme tidigare istället, nice! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0