11-11-11

2011-11-11 19:44:07

På jobbet idag så gick allting bra förutom att jag skar mig i fingrarna med en sylvass kniv, så nu har jag två ganska så djupa sår i två utav mina fingrar. Inte kul! :( Efter jobbet så blev det fika & en snabb sväng på stan innan vi åkte hem.

Nu är vi hemma & jag håller på att tvätta arbetskläderna. Sen så blir det en helkväll framför tv:n, ska se DH, Vampire Diaries & Heroes. Det blir dock inte så sent, eftersom jag jobbar imorgon också. Kaching! Sen efter jobbet får jag se om jag orkar hitta på någonting efteråt, vore väldigt kul att kunna köra en utgång men inte så kul att spendera sin enda lediga dag på veckan bakis. Hmm, det återstår att se hur jag känner imorgon. Nu blir det DH! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0